Pobočka České pošty v Kořenově

Česká pošta - pobočka Kořenov

Adresa: Kořenov 480, 468 49 Kořenov
PSČ: 468 49
Telefon: +420 954 246 849
Kód pošty: 46849
Web: www.postaonline.cz...

Pošta Partner Kořenov v prodejně COOP

Adresa:Dolní Kořenov 905, 468 49 Kořenov
PSČ: 468 49
Telefon: +420 483 305 977
Kód pošty: 46849
Web: www.jednotanp.cz/korenov/

Aktuální informace

V současné době nejsou žádná aktivní oznámení týkající se pobočky České pošty.

Otevírací doba pobočky ČP

Otevírací doba pobočky České pošty v Kořenově
Den Dopoledne Odpoledne
Pondělízavřeno13:00 - 17:00
Úterý08:00 - 11:00zavřeno
Středazavřeno13:00 - 17:00
Čtvrtek08:00 - 11:00zavřeno
Pátekzavřeno13:00 - 17:00
Sobotazavřenozavřeno
Nedělezavřenozavřeno
Upozornění: Otevírací doba se může v mimořádných případech změnit. Aktuální informace najdete vždy na této stránce nebo přímo na pobočce.

Poskytované služby

Listovní služby

Podávání a vyzvedávání všech druhů dopisů, doporučených zásilek a poštovních poukázek. Prodej poštovních známek a obálek.

Balíkové služby

Podávání a vyzvedávání balíků, Balík Do ruky, Balík Na poštu, Balík Do balíkovny a mezinárodních balíkových zásilek.

Finanční služby

Platba složenek, SIPO, výplata poštovních poukázek, důchodů. Bankovní služby Poštovní spořitelny.

Prodej tisku a dalšího zboží

Noviny, časopisy, dálniční známky, dobíjecí kupony, poštovní ceniny, vybrané doplňkové zboží.

Vyzvedávání zásilek:
Pro vyzvednutí zásilky je potřeba předložit platný občanský průkaz nebo jiný průkaz totožnosti s fotografií. V případě vyzvedávání zásilky za jinou osobu je potřeba plná moc.
Budova obecního úřadu, kde sídlí pobočka České pošty, vchod na fotogafii vyznačen graficky
Budova obecního úřadu, kde sídlí pobočka České pošty (pro zvětšení klikněte na obrázek)

O Poště Partner

V prodejně COOP v Dolním Kořenově jsou provozovány služby v režimu Pošta Partner.

Pošta Partner je pobočka České pošty provozovaná třetí stranou, například obcí, právnickou nebo fyzickou osobou. Nabízí standardní portfolio poštovních služeb v rozsahu, který odpovídá potřebám dané lokality, regionu nebo města.

Výhody Pošty Partner:

  • Zachování dostupnosti poštovních služeb i v menších obcích
  • Možnost rozšířené otevírací doby
  • Kombinace poštovních služeb s dalšími službami
  • Jednodušší a rychlejší obsluha

Často kladené dotazy

Jak dlouho čeká zásilka na vyzvednutí?

Zásilky jsou standardně uloženy na poště po dobu 15 kalendářních dnů. Tuto dobu je možné na přání adresáta prodloužit až na 30 dnů. Po této době jsou nevyzvednuté zásilky vráceny odesílateli.

Co potřebuji k vyzvednutí zásilky?

K vyzvednutí zásilky potřebujete platný průkaz totožnosti s fotografií (občanský průkaz, cestovní pas) a oznámení o zásilce nebo podací číslo zásilky. Vyzvedáváte-li zásilku za jinou osobu, potřebujete plnou moc a svůj průkaz totožnosti.

Jak dlouho trvá doručení doporučeného dopisu a balíku?

Doporučené dopisy jsou většinou doručeny následující pracovní den po podání. Balíky jsou obvykle doručeny do 2 pracovních dnů. Konkrétní doba doručení závisí na cílové destinaci a zvoleném typu zásilky.